Annons

Annons

Annons

Anderstorp

Från Liseberg till Gnosjöregionen – Johan byggde upp nöjesparkens digitala nav

Han var drivande i Lisebergs digitaliseringsresa, och kommer närmast från tjänsten som försäljningschef hos modejätten nelly.com. Nu har den Anderstorpsbaserade digitala byrån Toxic rekryterat Johan Ottosson som ny försäljningschef.

– Gnosjöregionen är hjärtat i verksamheten, säger han.

Text

Johan Ottosson har 15 års erfarenhet av e-handel och digitala transformationer hos företag, bland annat Liseberg och nelly.com. Nu är han nytillträdd försäljningschef på digitala byrån Toxic som har sin bas i Anderstorp.

Bild: Toxic

Annons

För att kunna ta sig an ännu större uppdrag och möta kundernas efterfrågan, förstärks nu Toxic Interactive Solutions organisation med en försäljningschef. Företaget erbjuder tjänster inom webbutveckling, e-handel och digital marknadsföring Som tidningen tidigare har uppmärksammat, utsåg tidningen Dagens Industri företaget fyra år i rad till Gasellföretag och därmed ett av landets mest framgångsrika.

Annons

Annons

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan