AnnonsMyBeat

Hyllas av användarna – därför har mobiloperatören blivit en favorit: "Sparade över 3 000 kronor "

Har du också tröttnat på att bråka med chattrobotar, eller betala dyra pengar för ett mobilabonnemang som inte lever upp till förväntningarna? Det är ingen slump att MyBeat har blivit en favorit på marknaden.

– Det känns bra att vi kan erbjuda ett prisvärt alternativ, säger Fredrik Horn-Berlin, vd.

Fredrik Horn-Berlin är vd på MyBeat.

Idag pratar alla om hur höga elräkningarna har blivit och att det känns krångligt att välja rätt avtal. Många stannar kvar med sin gamla leverantör trots att det svider varje månad när fakturan dimper ner i brevlådan. Fredrik Horn-Berlin, vd på MyBeat, tycker att det är onödigt att betala för en tjänst som du inte är nöjd med – och det gäller även mobilabonnemang.

– Många tror att täckningen ändras om man går till en billigare operatör. Men det är samma nät och täckning, bara billigare, säger han och deras kunder vittnar om samma sak på Trustpilot.

– Jag sparade över 3 000 kronor på att byta från en stor operatör till MyBeat. Bra teckning, bra service och bra pris, skriver en användare och delar ut högsta betyg till mobiloperatören.

MyBeat är billigast enligt prisfakta – läs mer och teckna ditt abonnemang här

På MyBeat har du friheten att välja det abonnemang som passar dig. De använder sig av Telenors nät vilket ger dig både bra och säker täckning samt hög hastighet genom 4G-nätet.

Vi är kända för vår personliga service och att vi tar oss tid. Det är vi stolta över

Men det är framförallt deras kundservice som har gjort att konsumenternas hjärtan bultar lite extra för mobiloperatören.

– Inget företag jag stött på har uppvisat samma nivå av service som MyBeat och mer specifikt deras kundsupport. En operatör jag med glädje förblir kund hos så länge jag kan, skriver en annan användare på Trustpilot.

Elin Haneskog och Lara Herren på MyBeats kundcenter.

Läs mer och byt abonnemang redan idag

Maria Coulis, kontorschef på MyBeat, är glad över den positiva respons som de dagligen får av deras kunder.

– Vi är kända för vår personliga service och att vi tar oss tid. Det är vi stolta över.

Många vill prata med en person istället för att chatta. Det är fortfarande en stor del av Sveriges befolkning som har problem med att installera Bank-ID, eller vill veta hur de får igång till exempel autogiro. Självklart hjälper vi till med det också. Vi stressar inte igenom samtalet, säger hon.

Det finns fler anledningar till att MyBeat växer. Fredrik Horn-Berlin berättar att de vill göra det så enkelt som möjligt för sina kunder. De har till exempel valt att inte ha någon bindningstid, men de har också slopat både uppstartskostnad och faktureringsavgift.

– Vi blir allt mer digitala, men det innebär också att vi gör av med mer surf. Vi har tagit fram flera surfstorlekar på abonnemangen, allt från 2 till 60 GB. Alla abonnemang innehåller alltid fria samtal, SMS och MMS, säger han.

Så funkar det: Läs mer, se priser och byt abonnemang redan idag

Fakta

Om MyBeat

Sedan starten har MyBeat fokuserat på att göra det enkelt för kunderna. Förutom att hasmidiga abonnemang med många valmöjligheter så är det viktigt för dem med nöjda kunder. Du når därför My Beat både på telefon, via deras kundcenter-sidor på webben, mail eller Facebook. 
● Ingen faktureringsavgift 
● Ingen uppstartskostnad 
● Ingen bindningstid
● EU inkluderat i paketet
● Fastnummer till mobil

Denna text är en annons producerad av Bonnier News Brand Studio och inte av Värnamo Nyheters redaktion. Vill du veta mer om hur vi arbetar med denna typ av material får du gärna kontakta oss på cm.native@bonniernews.se
Till toppen av sidan
Hej! Vi använder cookies.
Vi gör det för att förbättra funktionaliteten på sajten, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att allt fungerar som det ska.
Vår policy