Annons

Annons

Annons

Gnosjö

”Dagens ungdomar vet inte vad Gnosjöandan är”

Gnosjö kommun och näringslivet tar nu hjälp av invånarna för att skapa sitt platsvarumärke. Genom en enkät på nätet kan man bland annat svara på vem Gnosjö skulle vara om det var en person.
– Vi vill få svart på vitt var vi står idag. Än så länge har vi fått in 350 svar, säger Katrin Svensson, näringslivsutvecklare i Gnosjö kommun.

Text

"Vi har ett fantastiskt varumärke i Gnosjöandan, men vi behöver förstärka det och utveckla utifrån dagens förutsättningar och digitala värld. Tydliggöra vad vill vi att Gnosjö ska förknippas med i framtiden." säger Katrin Svensson, näringslivsutvecklare (till höger). Till vänster: Göran Göhlin, Gnosjöandans näringsliv.

Bild: Privat

Annons

Som tidningen tidigare skrivit om håller näringslivet och Gnosjö kommun på att ta fram ett platsvarumärke, som ett led i att spetsa sin marknadsföring.

Annons

Annons

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan